dinsdag 30 april 2013

1 - 2 - 3 - 4 - 5

4
Vier was ons streefdoel
1 2 3 4 ni meer ni minder 4 en een pleegkind of misschien 2 van dat laatste.

en tadam 5 it is.

7 maand geleden was dat verdomd verschieten, da nieuws. Ondertussen probeer ik te vatten dat over anderhalf maandje ook deze zwangerschap weer voorbij is.

en dat ik nog vlug vlug vlug  ergens een babybed moet zien te vinden want kind nummer 3 vertikket van in een groot bed te slapen. Zelfs als da groot bed een peuterbed is. Van de slag is hij "ni jood - klein".

En dak dringend moet beginnen met de kleinste kleertjes te wassen en te strijken, en een koffer moet maken, en eens nadenken welke 2de en 3de naam we Little-Miss-M moeten geven.

En dat we nen autostoel moeten kopen voor kind nummer 1 zodat kind nummer 4 van zitplaats kan veranderen en Little-Miss-M de Maxi-Cosi kan inpalmen.
En kleine pampers moet inslaan.
En ...

Nog een sjans dat ik geen paniek trien ben en dat ik gerust mijn koffer kan pakken op't moment dak vertrek  naar het moederhuis, een  pak pampers kan kopen op weg naar huis , een naam of 2 verzinnen tussen de weeën door en Little-Miss-M Maxi-cosi gewijs thuis kan komen  terwijl dat broers en zus lief thuis en dus autostoelloos wachten.

Alleen dat bed dus das wel dringend en een matras en lakentjes walk elke new-born krijgt zijn eigen lakentjes.

oja en den doopsuiker

en een spaarrekening openen

en de geboortekaartjes

misschien toch tijd om eens in actie te schieten???

Geen opmerkingen:

Een reactie posten