donderdag 3 maart 2016

Omdat ik je verraad

Vandaag is hij superlief, hij is aangenaam en goedlachs.
En toch kies ik vandaag uit om niet 1 maar 2 volwassenen aan te spreken over zijn moeilijk gedrag.
En ik huil van geluk als zijn juf bevestigt dat zijn gedrag in de klas ook zorgwekkend wordt.
En ik ben blij als ik de klik zie in de ogen van de kinderpsycholoog als haar daagt dat er effectief een probleem is.
En ik voel mij bevestigd als ze zegt dat het op zich goed is dat hij op school door de mand valt.
En ik juich diep vanbinnen omdat ik nu misschien verslagen krijg die ik naar het centrum voor ontwikkelingsstoornissen kan nazenden.
En ik ween en ben diep ongelukkig om mijn verraad. Omdat net vandaag terwijl hij zo zijn best doet en zo gelukkig is het mes in zijn rug steek en er alles aan doe om, eindelijk, een label op hem te kunnen plakken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten