zaterdag 30 augustus 2014

een kleine moeite voor een groot verschil

Als iedereen die zijn post likete zich effectief zou registreren zou de dood van zijn zoontje niet voor niet zijn geweest. las ik op facebook.

of je een orgaan zou weigeren als je het nodig had? vroeg een ander

Neen natuurlijk niet dacht ik bij het 2de hij heeft wel gelijk dacht ik bij het eerste.

Maar komaan dit is Belgiƫ iedereen is hier donor dacht ik in het algemeen.

Maar feitelijk wisten mijn toekomstige nabestaanden feitelijk wat ik wou? Ging ik hen echt een raadsel geven op zo een beladen moment. wou ze  of wou ze niet ... maken wij de juiste keuze door toe te staan... door te weigeren?

en als ik nu toch maar die kleine moeite zou doen? klik klik afdrukken en tekenen zo gebeurt.

en als ooit uw leven gered wordt door mijn lever, mijn nier of mijn hart  bedank dan in gedachten Piraat Noah en Little Remy.

want de klikklikafdrukkentekenen het waren Noah's papa en Remy's mama die mij aan het denken hebben gezet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten