dinsdag 14 mei 2019

Hoe facebook de mensheid redde

Ik moet facebook ontdekt hebben eind 2008 begin 2009.
Dat ik, en in het verlengde de gehele mensheid, überhaupt eind 2008 begin 2009 gehaald hebben blijkt zowaar een klein wonder.

Denk ik.
Als ik facebook goed begrijp toch.

"Ik geef al 3 dagen bloed over, wat zou dat kunnen zijn?" (Geen idee maar misschien is een bezoek aan de dokter of wellicht de spoed hetoverwegen waard)
"Ik ben 6 jaar geleden geleden geopereerd van een hernia en nu heb ik pijn aan mijn dikke teen zou dat daar een gevolg  van kunnen zijn?" (Ja ongetwijfeld)
"Ik heb geen inspiratie, wat nemen jullie zoal meevoor de lunch?" (Ik vraag mij dan altijd af, als daar niemand op antwoord sterven die mensen van de honger)
"Ik heb in mijn tuin deze paddestoelen staan zouden die eetbaar zijn?" (Oh ja!!)

Of heel misschien redt facebook wel de mensheid. Tijdens een wereldwijde facebookcrash sneuvelt waarschijnlijk 50 procent van de wereldbevolking. Van den honger, omdat niemand zegt wat ze in hun brooddozeke moeten steken en ze dus maar uit pure noodzaak versgeplukte vliegenzwammen consumeren.

Dit gezegd zijnde

Wat steken jullie morgen in jullie lunchdozekes?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten