vrijdag 24 mei 2013

Belga-kom? Belga-ga!

Ik steek nog maar net de voordeur open als ik de telefoon hoor rinkelen, omdat ik vandaag de levering verwacht van de jongens hun stapelbed begeef ik mij, zo snel als mogenlijk met een 15 maander die absoluut zelf wil stappen, richting telefoon.

"hallo?"
"goeiemorgen mevrouw Teugels u spreekt met *mompelmompel* van Belgacom group/companie/whatever"
"goeiemorgen"
"goeiemorgen spreek ik met mevrouw Teugels?"
??? "jawel"
"goeiemorgen u spreekt met *mompelmompel* van Belgacom group/companie/ whatever"

nu kan allesinds niet beweren dat ze geen goedemorgen heeft gezegd.

"goedemorgen (daar gaan we weer) in het verleden was u klant bij belgacom (jawel 7 jaar geleden) en toen bent u overgestapt naar ... euh een andere provider klopt dat?"
"jawel"
"en bent u nog steeds bij Telenet?"
tot daar dus mijn privacy
"jawel"
"dan heb ik goed nieuws voor u!"
jippie!!!
"kijk he jufrouw als Belgacom in het verleden zijn klanten wat klantvriendelijker had behandeld en geluisterd had naar zijn klanten dan was ik waarschijnlijk niet eens overgestapt nu ben ik tevreden van telenet en ik blijf bij telenet"
"Belgacom group/companie/whatever heeft namelijk een aanbod  dat u wellicht kan interesseren..."
"jullie luisteren nog steeds niet naar jullie klanten hé?"
"het zit nl zo..."
"heeft u eigenlijk naar mijn uitleg geluisterd?"
"op dit ogenblik kan de Belgacom group/com..."
"echt geen intresse verder een goede morgen jufrouw"
en terwijl ik inhaak hoor ik haar in de verte de rest van haar tekst aframmelen

belt u over 7 jaar gerust nog eens terug Belgacom group/companie/whatever misschien is er daartegen al een mentaliteitswijziging geweest

Geen opmerkingen:

Een reactie posten