vrijdag 10 mei 2013

moeit u

Dat get toch maar moet willen 4-kinderen-bijna-5
Dat dat toch veel werk is 4-kinderen-bijna-5
Dat zunder het ni zouden zien zitten 4-kinderen-bijna-5

Dat mijn haar recht komt als ik hoor dat mensen kinderen veel werk vinden moet ik niet zeggen, per slot van rekening vragen ze mijn mening niet.

Dat ik naar mijn uitlaat moet laten zien zeggen ze op de parking van den AVEVE want dat hij toe zit. Dat ik mezelf en mijn kroost ga vergiftigen zeggen ze op de parking van den AVEVE. 
Ma ja vrouwen en achteruit rijden (gniffelgniffel) zeggen ze op de parking van den AVEVE.

Dat de man den uitlaat al een paar maanden geleden heeft toegereden en weer open gemaakt heeft moet ik niet zeggen, per slot van rekening vragen ze mijn mening niet.

Of't mijn eerste is, vragen ze op de parking van den AVEVE.
Neen het 5de zeggik op de parking van den AVEVE terwijl ik de dochter uit de auto laat.
5???? roepen ze verbaast op de parking van den AVEVE
Ja ge moet het maar willen, zeggen ze op de parking van den AVEVE.
Amaai seg! 5??? vragen ze nog eens op de parking van den AVEVE
Das ook wel veel leven in huis zeker, vragen ze op de parking van den AVEVE
En veel was en plas ook zeker, vragen ze op de parking van den AVEVE
dat pakt ger met liefde bij zeg ik op de parking van den AVEVE
jaja, lachen ze op de parking van den AVEVE
Enfin seg 5???  proficiat hé zeggen ze op de parking van den AVEVE
dank u antwoord ik op de parking van de AVEVE
En natuurlijk 5 dan moete geen belastingen meer betalen mooi meegenomen he zeggen ze op de parking van den AVEVE

Dat ik fulltime werk, da ze mij dat bij 4 ook al zeiden, dat ik geen belastingen meer ging moeten betalen, dat ik rijker zou zijn zonder kinderen en met belastingen dan omgekeerd moet ik ik niet zeggen, per slot van rekening vragen ze mijn mening niet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten