dinsdag 14 mei 2013

Spider-man

iedereen maar dan ook iedereen die mij van ver of dichtbij kent wéét dat ik een panische angst heb voor wat sommigen eightlegged friends noemen
freeks, zowel de 8- als de 2-benigen die daar mee eenszijn

Toen 6 jaar geleden zoon-nummer-1 geboren werd besloot ik ferm op mijn tanden te bijten, niet meer kompleet te freaken laat staan in paniek verhuizen.
Enfin toch niet in bij van het kind.
en het verhuizen was dus al helemaal geen optie meer.

Een tijdje hiel ik die komedie vol

net lang genoeg om van de zoon-nummer-1 een two-legged-freak te maken blijkt nu, u weet wel, zo eentje dat spinnen vangt in emmerkes en liefst met zijn blote handen en ze dan toont, aan degene die er wel bang van zijn.


En die dan wel in volle paniek en al gillend weglopen, met ledematen die alle kanten op zwieberen
Zoon-nummer-2 bv....
that's my boy




zoon-nummer-1

Geen opmerkingen:

Een reactie posten